tomt







Va tomt det blev!

Har haft mamma o systrar här sen igår, de har hjälpt till att hämta Lilly tidigare idag,.
Igår hade vi en dag tillsammans, gick på stan, fikade, var i lekparken o åt gott o mycket på kvällen. Lite nervöst va det dock när vi trodde att Åke (bebisen i Josses mage) höll på att komma igår, men han har hittills stannat där inne...
Lilly har fått umgås med några av de hon gillar allra mest o mammas o pappas samvete har stillats lite genom att hon fick kortare dag idag. TACK IGEN -ni e så snälla!!!!!!!!!!

Innan de kom, var jag o Lilly på ÖF o gjorde höstpremiär. Liak skoj o myspysigt som vanligt...


Nu ska jag dammsuga o  ta en kväll i soffan o hoppas på nån partiledardebatt el liknande, så jag kan gå å rösta på söndag.... Jag har ingen aning just nu.

Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0