sjuk prinsessa

   

 

 



Foto: Matilda Björhed


Som vanligt har Matilda tagit några fina bilder på vår prinsessa...

Dessvärre blev denna underbara varelse sjuk i natt med hög feber o snuva, så jag fick vackert vara hemma idag för vård av barn. Inte alls skoj med sjukt barn så vi e oändligt glada att det e tredje dagen sen januari  hon e hemma. Hoppas nu att det e snabbt övergående så man får se henne som vanligt igen...o att jag får komma ut lite. Blir tokig på att sitta inne hela dagen o inte kunna göra nåt, men jag tog henne i vagnen o gick ut så hon fick sova i friska luften. Jag tror på frisk luft när man e sjuk! Hon somnade även när jag strök henne över pannan när vi låg o soffan så hon e inte pigg idag, alls. Men men, det e ju övergående!

Håll tummarna på en snabb bättring!!!

Igår var även dagen D för att Lillys kusin skulle komma men än har ingen kikat ut, vad jag vet. GISSA om vi väntar o längtar?! ÅÅÅhhh kom ut nu!!


Kommentarer
Postat av: angelica

söt tjejen :D hoppas allt e bra med er :)?

2010-10-06 @ 12:36:07
URL: http://thisisgelii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0