ännu ett kalas











Idag va det kalasdax för min familj, tyvärr utan mamma som jobbade. Men vi fikade, pratade o grejade med alla saker Lilly fick o jag tror hon va gaaanska nöjd. Det e för roligt att se hur de små kan gå upp så i nånting som hon gjort med Pippi (iaf för tillfället).

Hon e för rolig nu.. Igår hade hon lagt sig på sin matta o börjat måla, o när jag påpekade att man sitter vid bordet när man målar fick jag en blängade blick o kommentaren: Näääääe...skitunge!!! Vad sa du? Skiiiiitungeeee!! Eh, jaha?!


Nu blir det soffan o släa o tidig sänggång!!!

Kommentarer
Postat av: Majsan

Vilken underbar liten Pippi...som dessutom har namnsdag idag (6/9). Kramar till henne och er!

2010-09-06 @ 20:57:07
Postat av: Tessan

Stella är oxå helt insnöad på Pippi, som du skriver är det underligt hur de kan fastna så för något på en gång! Hon har redan dockan o apan, får väl bli en dräkt i julklapp... ;)

2010-09-06 @ 21:37:26
Postat av: carro

Ja här e det full pippimundering på morgonen :) O gärna filmen dygnet runt.. ;)



Tack Majsan, faktiskt kom jag ihåg det :)

2010-09-07 @ 08:44:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0