STOLT MOSTER!!!!!!!

Sitter o firar STORT med ett glas Baileys..

Jag blev nämligen världens stoltaste o gladaste moster åt en liten tjej  i morse !!!!!! <3<3<3
Har bara gått o inte "haft tid" att jobba idag, vill bara prata med Josse hela tiden, vad de gör, hur de mår osv. Ett litet flickebarn, tänk va?!
 Åh jag e stolt som en tupp!

Imorg far vi dit o träffar dom, men vi får gå i skift för Lilly har fortfarande lite snuva kvar sen hon va sjuk o det riskerar vi inte för allt i världen. I morse när mamma ringde o berättade den stora nyheten, blev jag så rörd  att jag knappt såg vart jag körde när jag lämnat av Lilly. Kan inte med ord beskriva hur roligt detta är, jag har tänkt på det sen det samtalet idag. Hela tiden.
Snart e det lördag. Bästa lördagen på länge.



Häromdagen fick jag ett ryck o shoppade loss till Lilly, bla denna overall från Didrikson på 30% REA. Mycket nöjd, den har fått mycket bra betyg i tester mm dessutom.
Vuxenpoäng.




Kommentarer
Postat av: Jossan

GRATTIS MOSTER !!! Härligt !!!



Didriksons e otroligt bra overaller, Nova hade en röd förra året, i år blev det en rosa ! Suveräna är de, vargavinter som det var frös inte Nova en enda gång !



Kramis !

2010-10-09 @ 14:52:43
URL: http://dekallarmigjossan.blogspot.com
Postat av: ♥anna♥

Grattis grattis moster!

2010-10-09 @ 19:46:25
URL: http://storasyrran.blogg.se/
Postat av: Fafa

Ja grattis moster! Kul med en liten tjejkusin till Lilly. Overallen är jättebra. Jag använder precis en sån på jobbet. :) Fafa

2010-10-19 @ 18:59:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0