by me

Tänkte visa er lite från kvällen vi på salongen gjorde Gina Tricots tjejer. Ett ex jag själv gärna skulle kunna tänka mig att fixa till det på om jag skulle gå ut.




Innan vi började såg söta Lovisa ut såhär..






Började med att locka allt med en liten locktång som man virar hårslingan runt istället för att klämma fast håret o snurra in, som man gör på de flesta tänger. Lockade allt hår upp till en viss linje jag tänkt ut o sen gränsat av med klämmor.





Började sen kamma igenom det med händerna för att få mer "risiga" o slarviga lockar. Tanken va inte det fian utan mer rockigt o STORT.








Har tyvärr ingen bild från helt färdigt o uppsprayat hår, men här har jag satt i ett hårsmycke (Gina Tricot) o kammat slätt upptill. Lovisa e som en vacker Pocahontas o passar jättebra i detta, tycker jag!!
Ska tillägga att det bara e hennes eget hår o inte ett uns läshår, men med massa lockar o spray  -tadaaaaa!!!












Susanne fick ett njukare stuk med vågor på sidorna, mer romantsikt. Tyvärr ingen färdigbild här heller men ni ser på ett ungefär, sidorna sattes upp sen.









En annan stor förändring i veckan...

Elin hade långt hår första gången jag klippte henne. Inte nu!! Det blir bara kortare o kortare o hon kanontrivs -såå skoj!!!








Kommentarer
Postat av: Josse

Oj va fint. Så där som de e på första bilden vill jag ha när jag gifter mig. Haha. Så nu behöver vi inte fundera ut frisyr.. När kommer ni hit egentligen? Inte sett er på flera flera veckor nu. Novisen saknar sin siiin..

2010-11-06 @ 13:34:51
URL: http://josseb.blogg.se/
Postat av: sandra-en bra blogg!!

snyggt!

2010-11-22 @ 15:14:06
URL: http://saandraans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0