onsdagen 31 mars 2010

Gårdagen började med besök hos extradagmamman o bekanta sig där eftersom lillan ska va där imorg när Marita har semester. Efter det begav vi oss återigen till badhuset o höll igång i flera timmar...till sist vägrade Lilly sluta åka rutschkana o ett liten bryt uppstod, annars va det bara glada miner, ett stort smile på läpparna hela tiden. Jag tyckte det va kallt i bassängerna denna gång o höll mig på land en del.. hu va jag återupplevde skolans badhusbesök när man stod o hackade tänder.

Hann även med en tur till Skövde o kolla på lite möbler o hittade en tv-bänk som ska beställas, o en hylla till Lillys rum som vi fick med oss hem direkt. Men klockan blev nästan läggdags för Lillys del innan vi hann därifrån o då tyckte hon att det var nog -hon fick ju inte hoppa med skitiga skor i en vit säng o då kunde det kvitta. Så vi drog oss mot ett matställe innan hon hann riva hela stället.

Idag jobbade jag över en stund o sprang sen hem till min goa familj o mötte en glad tjej som gav mig en blöt puss. Då e livet fulländat!! Efter att ha "berättat" för mamma om hur de gjort sandkakor i sandlådan hos Marita, när vi ritat kissar o käkat välling, slog vår pärla ihop sina blå lagom till de vuxnas käk
va klart.

Nu ska även vi ta kväll.. Imorg e sista jobdagen inna ledighet. Göööööött!!!!







                                 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0