badhuset igen

Precis som väntat börjar Lillys näsa rinna, både Julia o Maria var krassliga i helgen o det visste vi ju men man kan inte skydda sig mot allt. Men än så länge e det bara litegrann så hoppas det inte blir mer sjuka av det, det e ju dop för Ester i helgen som kommer...
Men men -den som lever får se..

Idag gjorde vi en favorit (för vissa av oss) i repris o åkte till badhuset. Tre timmar höll vi igång o badade, bubblade, kastade boll, åkte rutschkana o åt.... Att duscha o hålla ordning på alla grejer för både mig o lillan va tydligen för mycket begärt för på hemvägen kom jag på att jag glömt hennes nya baddräkt i duschen. Ingen var förvånad men jag orkade bara inte vända, Lilly sov o det va ingen prima tid att göra det på, mitt huvud höll på att sprängas o alla va sega, så den fick va kvar. Lat va? :) På väg hem ringde även hennes dagmamma o ville att hon skulle komma tidigare imorg eftersom de skulle på teater o bussen gick ganska tidigt. BUSS?? Med fyra ungar...? Ryser vid blotta tanken :) Egentligen va den från 3 år men hon ville ha med henne ändå.

Nu tar vi kväll...





                            


                            




                             



                            


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0