rent hus!

Vågar knappt skriva det men Lilly har inte gjort nr 2 (än) idag -tänk så lite man gläds åt ibland :) Men efter dessa bajsveckor e man glad så länge det varar. Hade på känn redan igår att det skulle bli en bättre dag idag när hon snodde korvstoganoff o pasta från våra tallrikar, tidigare har hennes annars så goda matust vart som bortblåst!!
Egentligen e det sträng diet på majsvälling med morotssoppa , men lite fick hon o det verkar ju fått stanna, plus att hon ätit lite gurka idag. Vi har  en pigg o envis tjej som absoluuuuut skulle ha en clementin, men där sa vi stopp o ett totalbryt uppstod. En frisk tjej med andra ord ;) Det märkliga e att hon, trots noll mat i magen o  ständig diarre, inte  har vart grinig alls, kanske något lugnare bara.

Har ägnat dagen åt att skura alla tänkbara ytor med nån klorinskum, dammsugit o skurat golv som tusan, allt för att ta död på varenda bacill som kan tänkas finnas här. Ni ska dödens döööööö!!

När Lilly vaknar ska vi väl ta oss ut i friska luften lite o bla köpa tors att koka till henne  imorg. Fy, jag kräks av bara tanken på kokt firre!!!


                                     Tjingeling från ett badhusluktande hem...




                             
                              
Tillfrisknande tjej beundrar sig själv i boken Matilda gjort...


                       

Kommentarer
Postat av: Annika

Ett litet tipps som jag fick på Kss,köp ytdesefiktion på apoteket o tvätta toa mm.Bakterierna dör.Vi har väl aldrig varit så friska sen jag började med det..kram

2010-03-16 @ 13:03:41
Postat av: hannah

gjorde ett inlägg på fb men nu e jag med på vad det handlar om! jag hoppas att hon e på bättringsvägen, jag kommer gärna o gör lilly sällskap när hon ska äta kokt fisk det e ju skit gott!!!



kram

2010-03-16 @ 13:08:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0