måndag 29 mars 2010





                                


Har haft en bra dag på jobbet med roliga kunder o hann tom med en lunch med bossen för första gången på länge -mysigt! Vi jobbar om varann numera så vi ses inte onödigt ofta.. Skoj att du blev så nöjd förresten Karin, om du läser här idag ;) Du passar kanonbra i det!

Kom hem o välkomnades av en tjej som sa "titta dä" o "så Lilly", gång på gång... vad vi skulle titta på varierade :) Börjar komma 2-ordsmeningar nu o det e jätteskoj att höra hur hon försöker. Ibland snubblas det på orden, ibland får hon tom till tre ord.
Har nu slängt i mig god pastagratäng o ligger nog kvar i soffan en stund till, trots att jag borde bege mig mot duschen.. har sån värk i mina knän idag, ingen aning om varför.. 

Imorgon beger vi oss till Lillys extradagmamma som vi ska bekanta oss med ifall Marita skulle bli sjuk, ha semester  eller så. Det känns jättebra att de e så måna om att hon ska ha vart där o känna sig trygg tycker jag. John o Lilly var där häromdagen o nu får även jag följa med. Bibbi verkar va kanon hon med så det ska nog inte va några problem. Därefter blir det nog Skara badhus igen.....


Nu tar jag kväll o funderar starkt på en Baileys, jag har ju min lediga dag imorgon o det kan jag väl va värd??



                                  tjiiiing!!!!

Kommentarer
Postat av: Karin Wallin

Hej Carro!

Tack för idag, jag blev jättenöjd!! Lyckan är på topp varje gång jag vart hos dig=)

Du är väl värd en Baileys eller två ;-)

Kram kram

2010-03-29 @ 21:26:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0