baldagen 2010

Fötterna värker o jag e skittrött, man koncentrerar sig på ett helt annat sätt när det e uppsättningar..tror jag. Nåt e det iaf som gör att man e tröttare efter en sån dag. Men det e jätteskoj o i år kände jag dessutom en av tjejerna personligen -jätteskoj! Gerties dotter Fredrika närmare bestämt..


Bilder från baldagen..


(uppsättningar under konstruktion, färdiga resultatet hoppas jag Gertie kan maila:)





                    



                       





                        



Kommentarer
Postat av: mamma

jätte fint, Hur kan du?

2010-06-12 @ 12:57:57
Postat av: Gertie Jansson

Sötaste tjejen var vår Freddan på heeeela balen ! ! Tack extramamsen Carro ;)

2010-06-18 @ 21:35:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0