SOL!!!


"Tåka, tåka, tåka" (torka) hörde jag från Lillys rum o tänkte att åh, städar hon?
Det gjorde hon.... katten!!! Vissa ser nöjdare ut än andra.










Röjde av vääldigt snabbt i morse när jag såg att solen sken från en klarblå himmel. NU, tänkte jag, e det time att njuta!!  Så vi har inte vart inne sen typ 9.30  utan har fikat med grannen på innergården o därefter kom Gertie på cykel o hälsade på o bjöd med oss till en trädgård med gräs. Göööött!!!
Lilly smörjde jag noga med solfaktor 50 men mig själv glömde jag nånstans bort. Det syns ikväll. Bönner, släng er i väggen när jag visar min bränna, hahah!!! Röd som en kräfta o KRITVIT där linnet suttit -halvsnyggt! Jag som typ aldrig bränner mig, tji fick jag. Men nån gång blir det la brunt :)

Nu ska jag njuta av lite egentid medan JOhn e ute på hojen..


Kommentarer
Postat av: Majsan

Oh, vad härligt det ser ut! Har också LÄNGTAT efter sommaren och idag är den här!!! Underbar bild på "Piff o Puff"

2010-06-02 @ 21:01:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0