skitunge!!

  Har just satt mig i soffan efter att ha kört rejset här med läggning, matlagning mm. Så nu tänker jag inet göra mer idag! Punkt.

Imorg ska vi grilla tillsammans med Lillys dagmamma, alla barnen o de andra dagmammorna med barn i samma område o det ska bli jättemysigt!! En liten sommaravslutning. Tyvärr börjar det innan jag slutar men John o hon ska va där tid iaf.. De e nämligen lediga imorgon de fuskisarna!

På fredag kommer Johns föräldrar o e över helgen o det blir toppen! Känns som det går alldeles för länge mellan gångerna men det e ju så. Jag har brud på jobbet på lördag men jag antar att det inte e mest för min skulle de kommer o vi hinner ju umgås efter det. :)
Söndag blir det en tripp till Mösseberg igen o deras underbara lek o djurpark o möta upp kusin Julia med familj....

Ser fram mot en toppenhelg!!!!!! Nu får den gärna komma...



                     





                   
                    Foton: Gertie Jansson

Kolla in världens skitigaste unge från igår!!! Syns inte alls hur illa det egentligen var på dessa bilder men jord, sand, melonkladd mm, mm på hela sig!!!! Haha, det e bara att vänja sig -nu börjar sommaren!!! Tur det finns dusch..

Kommentarer
Postat av: Gertie Jansson

Hon är såååå skön!! Och här älskar vi henne och hennes föräldrar.

2010-06-03 @ 22:31:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0