Hamrin-helg

  

Har haft besök i helgen av Johns syster Frida m familj. Verkligen jättemysigt o det va inte skoj alls att säga hejdå ikväll på Mösseberg. Tur att vi ses nästa vecka igen!! Blev nästan tårögd när jag såg Fridas min på sista bilden. 

Nu jobbar jag tre dagar nästa vecka innan jag o Lilly tar en välbehövlig semestervecka..

Lite bilder från helgen...



                                 



                                
                                  




                                
                                 Lekparken -the place to be




                                




                                
                                 Mössebergs specialgunga va vääldigt skojig!





                              





                           



                          
                           Faster Frida o världens sötaste Ester




                        
                         Kram o tack för en jättemysig helg!!! Fin bild, ellerhur?

Kommentarer
Postat av: Faster Frida

Tack för en mysig helg!! Fina bilder!! Den första bilden på Eddie och Lilly är ju härlig, snacka om att vara redo för skolfoto... speciellt Lilly!! Snart ses vi igen, myyyys!! Kram från "Fatte Iiiida" ;-)

2010-06-23 @ 22:55:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0