Framme!!

Tjoho, då var vi  Kalmar efter en bilresa med vägarbeten från Falköping o neråt, kändes det som. Men Lilly sa inte ett pip i bak utan sjöng sånger o pratade, förutom de 45 min hon sov. SÅ lätt hade jag inte förväntat mig att det skulle gå, men jag körde på o gjorde bara ett stopp för mat på 20 min, det va allt.
Väl framme körde vi över till Öland o låg på stranden hela dagen med en liten livsfarlig Lilly, som kastade sig i vattnet o var under flera gånger, o skulle INTE gå upp. Alls. Hon tjöt så skoj tyckte hon det var att bada med de som vågade doppa sig (typ alla utom jag).
Så hennes allra första dopp i havet kan man väl summera: braksucce!!!

En vild gissning är att det fortsätter imorgon då det ska bli kanonväder o våra planer är att åka dit igen :)

Ikväll fick vi besök av farmor o farfar o Lilly gjorde en rejäl vurpa framlänges i stentrappan, men det blev mest skrapsår på ben o mage o huvudet verkar klarat sig för hon grät inte ens... Friska barn ska väl ha skrapsår o va skitiga, säger ju folk :)

Kort från beachen kommer, dock mest på barnen ;)



                     Hej från ett ännu soligt Kalmar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0