på väg

En timme innan jag slutade idag undrade John om vi skulle åka til Kalmar ikväll. Eh jaa, det kan vi väl göra.. 19.20 va vi iväg så ja, nån gång vid halv ett e vi väl framme.
 Sitter nu i bilen med släp efter, vi ska nämligen hämta en hoj imorgon åxå. I bak sitter lillan som vi nästan glömt bort, hon somnade direkt, sen gav jag henne välling medan vi rullade, sen vände hon på huvudet o somnade om. Jag klagar inte!!

Nä nu får jag nog ta o titta på vägen lite innan jag blir åksjuk.


Vi hörs...


Kommentarer
Postat av: majsan

Hur går det här till? Har du datorn i bilen? Undran från en (antagligen antik) släkting.

2010-01-22 @ 22:03:42
Postat av: mamma

ja det har ja också funderat på hur det går till.från en annan antik släkting

2010-01-22 @ 22:50:25
Postat av: carro

Ni e ju roliga, vu har mobilt bredband.. så ja, jag satt med datorn i knät :)

2010-01-23 @ 14:30:21
URL: http://caroline79.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0