16 feb 2010

I morse gick hela familjen till ÖF o lekte o sjöng. Efter många vändor i rutschkanan mm var det dax för sången.  Mitt i ringen ställer sig  en helt oblyg liten tjej o jazzar, helt omedveten om att allas blickar var på henne (eller så sket hon i det?) o  därtill många skratt. Björnen sover e ju som ni vet het just nu, o när den var klar o alla barn som legat på golvet under ett skynke återvänt till sina föräldrar, då låg Lilly kvar blixtstilla o väntade kallt på en ny omgång. Vi gjorde klart både en o tre gånger att vi lekt klart den leken men hennes blick sa nåt helt annat..
 Gissa om folk skrattade... Vem brås hon på?

Därefter begav vi oss till Trollhättan o shoppade lite, ja iaf jag o Lilly, John drog vidare till nån äventyrsbutik ganska snart.  Blev en kofta på Polarn o Pyret till lillan o några ljuslyktor som redan e på bordet. Lilly e helt medveten om att dem rör man INTE o står o pekar  o säger "dys, OOOJ !!!!" (ljus) Kan ev ha nåt att göra med att vi alltid pratar om hur varma de är. Nåt har väl kanske tjatet gett då...eller nja inte redan efter 7 månader va? ;) Jag intalar mig att man har igen det om några år iaf.... Men trägen vinner.

Snart fortsätter mitt os-tittande efter Kallas otroliga guld igår. Grät ni? Det gjorde jag kan jag lova! Den tjejen e ju nästan onaturligt bra..  O Hellner va ju helt vimmelkantig efter sitt lopp -fatta att kunna ta ut sig så pass till vida?!!Nästan lite läskigt...
Ikväll e det Helena Jonssons andra chans, hoppas det går bättre nu... Håller tummarna.





          
           tjejen med minerna...


          
           Världens underbaraste tjejer ;)

Kommentarer
Postat av: angelica

jätte fina är ni

2010-02-17 @ 08:23:51
URL: http://thisisgelii.blogg.se/
Postat av: mamma

jA NI ÄR TVÅ AV MINA FYRA BÄSTA TJEJER.kRAM MAMMA

2010-02-17 @ 09:22:07
Postat av: Majsan

Vad säger du om Björn Ferry? Såg loppet nyss o det var jättespännande (trots att jag visste resultatet)

2010-02-17 @ 10:16:51
Postat av: mamma

hej Majsan. måste kommentera ditt inläg: Ja antar att Carro slog sönder något av gjädje där hemma när hon såg Ferry. När hon bodde hemma och Magdalena Forsberg tog guld då fick vår tak lampa stryk.Hon for upp med händerna upp i taket och rätt i lampan.Sen hade vi ingen lampa. Typiskt Carro!!

2010-02-17 @ 13:05:45
Postat av: Majsan

Hej "Mamma". Har förstått att Carro kan bli lite vild när det är skidor på TV o här gav du ett bevis på det. Härligt.

2010-02-17 @ 16:36:53
Postat av: Zara

Ja Gud ja, det gjorde vi :)

2010-02-17 @ 21:15:58
URL: http://zara82.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0