insnöade

Insåg direkt när vi gick upp att det skulle bli en innedag, då halva våra fönster e täckta av snö o innergården inte e plogad ens nu på eftermiddagen. har busat, spelat skiva, sjungit ur Trimmeltramm o jag har lyckats städa hela lägenheten. Så nu går jag av mitt skift....



                           
                               ..."upp sitger soooolen"....




                             
                              Pappa spelar o Lilly -med jordgubbar runt munnen -sjunger.
                               Hm, ser nu att hon snott kontrollen åxå..



                               
                                Trimmel Trammm-boken kom fram idag o hon lär inte släppa
                                 den innan hon somnar..


                               
                                Mammas 30-årsbrillor  gillas =S


Snön fortsätter falla o jag fortsätter kolla OS tror jag :)


                                    Ha en bra lördag!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0