ledig

Har haft en ledig dag idag o har hunnit med fika i Källby o sen städat mig genomsvett, hela lägnheten e genomgången o skiner ren. I alla fall för en stund. När John kommer från jobbet ska jag ta o gå igenom Lillys vagn o hennes väska åxå, det blir så lätt skitigt så här års. La mig på sängen med henne förut o hade väl inga större förhoppningar om att få ligga kvar men hon hämtade en bok o sen låg vi o myste o hon kunde vad nästa varenda grej i den hette, helt sjukt va de lär sig alltså..
 

Nu e jag seg som tusan o ska försöka få mig nåt att äta...





                       

                                      

                         
                                                Tur man har en snäll moster som står ut :)
                           



                              
                                              Bus med kissen.

Kommentarer
Postat av: Majsan

Så fina bilder och som du förmodligen anar tycker jag den sista är bäst! (Varför....?)

2010-04-09 @ 17:20:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0