helgen till ända


Igår träffade jag Hannah, Dette o Erika på stan o jag vet inte hur längesen det va vi sågs. Men som vanligt kändes det som igår, skitskoj!!! På väg därifrån hade Lilly, som vaknade o va helt yrvaken en bra stund, börjat piggna till o höll Erika i handen på väg hem. När vi sen skildes åt grät Lilly en skvätt o jag fick förklara att de skulle hem till sig. "Kissa, dajsa"? undrade hon då, jag brukar nämligen säga att hunden som bor här i huset ska ut o göra det o därför måste gå (blir alltid ett litet bryt då) 
Hahah!!



                                






                                

På eftermiddagen var vi på invingning av Arena här i stan, med dansuppvsining, hundar mm. När de sistnämnda lämnade arenan frågade hon efter dom i typ 20 minuter o ja, de skulle ut o "kissa, dajsa" ;) Det va iaf jättebra o efteråt kunde man gå ner o kolla på allt på nära håll, så även bokbussen som vi sent fick lämna.....inte pga mig.

Idag har vi vart i Skövde o köpt oss en tv-bänk, som nu ska sättas ihop. Hm, kan undra hur det ska gå?! Fick åxå en leverans från Ullared o ett par nya skor o gummistövlar till lillan. Perfekt, nu e det kirrat med. Fullekiperad för vår!!
Hon har väl inte direkt vart på topphumör idag o när jag borstade tänderna på henne ikväll såg jag att det e 4 på g o en som nyss trängt igenom. KAN kanske ha ett samband?! Vaknar hon till ska jag stryka på ipren... Stackars liten.

Nä, mot kartongen...

Kommentarer
Postat av: Tessan

Ha ha. De är ju för roliga, jag brukar säga att valpen i grannhuset sover när Stella vill in dit o klappa. Så nu lägger hon handen vid kinden och andas tungt (betyder sova) varje gång vi går förbi deras ingång... Hoppas tänderna kommer ut utan mera feber! Kram.

2010-04-26 @ 11:53:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0