promenad

Idag när lillan som sin förmiddagslur tog även jag tillfället i akt o la mig på soffan med resultatet att jag verkligen toksov.  Skönt! Just när jag vaknat ringde Maria o föreslog en fika vid Skogshyddan i det goa vädret. Åh va skönt det vart idag även om det blåst en del.
Jättemysigt o efter en kort stund somnade lillan o vi fick en riktig långfika, underbart! John fick såklart referera helgen, känns som jag knappt sett honom sen i onsdags morse..o det har jag ju knappt. När han har vart hemma har han sovit.

Tyvärr har han även skitont i ryggen trots massa tabletter så vi har ett tag funderat på akuten men ni vet ju hur karlar är...Ryggen har la alltid vart kass men nu e det värre än nånsin. Vi försökte iaf gå ut o gå en sväng... Så klart va det bara pappa som dög för Lillys, skulle hålla PAPPAS hand, PAPPA skulle bära mm. Typiskt det gick ju liksom inte.. Han tog sig med nöd o näppe fram själv..




                     
                     
                     

                     

                     

                      

Nu inväntar vi te med honung o några goa mackor.

Imorgon väntar jobb för mig o pappadag för John, hoppas det funkar med ryggen... 



Några av Matildas foton från helgen som Lilly var där..

                               


                                

                                




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0