Dagen i bilder

Bilder från dagen...


Kussarna ...Eddie e så söt när han ropar: Lillu, Lillu efter henne :)




Regnställ fick hon av farmor o farfar. Perfekt!

      
Farmor Annalill e en klippa på det mesta. De här snodde hon ihop lite snabbt o lätt. Jag hade inte vart färdig än..o framförallt hade de inte sett så fina ut.

 


Eddie leker med Lillys pusselmatta, den va verkligen ett KAP.

   Stolen har Annalill fixat till, den e 50 år gammal o har vart Johns fasters. Så fin e den o den gillas, hon stod på den o dansade idag :D

Hon fick även en "gungälg" av faster Frida med familj, den visar jag imorgon...

Det har vart en lång o mysig dag.. Eddie ville upp 6 imorse o undrade väl vart han vaknade upp. Har strosat på stan, en del har var i lekparken o rastat barn, vi har ätit ätit ätit o vart på Kinnekulle o gått runt kalkbrottet o kikat på utkiksplatsen. Dock såg vi inga hjortar..
. Lilly gick nästan hela vägen, helt otroligt!!! Hoppas hon e trött nu o sover lääääänge!!

Nu e jag proppmätt efter fäskfile´n men ska trycka i mig lite godis med de andra som häckar i soffan :)


Kommentarer
Postat av: majsan

Måste korrigera lite - stolen har varit Johns fasters (alltså Karins eller min, vet faktiskt inte men jag vet att den fanns där när vi var små). Så fin Annalill har gjort den! Hoppas Lilly får mycket glädje av den! Kramar!!!

2009-09-05 @ 23:37:35
Postat av: majsan

Såg fel igår - du hade ju skrivit att stolen tillhört Johns faster vilket var helt rätt. Får väl skylla på att klockan var mycket när jag läste gårdagens blogg.

2009-09-06 @ 15:11:58
Postat av: Carro

Nej Majsan, Frida såg att jag skrvit Lillys faster men innan jag hann ändra såg du det :) Så det var jag som yrade..

2009-09-06 @ 18:08:42
URL: http://caroline79.blogg.se/
Postat av: Nina

Vilken fin mage Frida har. Kul att se bilder.

Kram Nina

2009-09-09 @ 17:52:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0