prinsessans nya kläder




 



Återigen va det dax för jakt o ja vad gör man? Hänger på...ja inte på jakten men till Karlsborg. Här slåss alla om Lilly o jag kan få två minuter själv emellanåt. Typ nu, mamma e på promenad med lillfisen o jag ska passa på att beställa en jacka till mig själv , hör o häpna, på nätet.

Svängde in o shoppade lite idag, blev en Katvigklänning till henne o bodyn (Katvig) hade jag köpt innan i exakt samma färger -ibland har man lite flyt. Tyvärr har hon blivit skitsnorig i natt o sov därmed som en potta skiiiit!
Snacka om att jag har påsar under ögonen.. men det e la så morsor ser ut, I suppos. Även denna gång skrattar alla bara här hemma o tycker att, ja nu kan du få känna på hur det e att ha barn. De tycker vi haft det oförskämt bra.
Jajaja, men nu e jag TRÖTT ;)

Rasmus o lillan e de polare de alltid e men han ser lite konstig ut nu, ska nämligen ha tratt i tio dagar o det e lite jobbigt att pussas då..
 De e bara för goa de där två!!

Mormor hade köpt en present när vi kom, en overall o mössa till. Hon vill knappt ta av sig den :) Jättefin!! Bild kommer...

Nu ska jag käka mamsens käk... MUMMA!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0