packa inför avresa

Jaha då sitter jag SJÄLV i lägenheten, ja förutom kissen. När hände det sist?? Lilly o John har åkt till Karlsborg o jag ska väl så sakteliga börja med packning inför Strängnäs imorgon. Anna o jag ska ta tåg från Skövde imorgon ihop med Malin...gött o bara slöa i några timmar med en tidning i handen. Lilly ska va hos mormor o mostrar medan de andra jagar, för omväxlingsskull. Det ska nog gå bra.
Vi ska bo på hotell, ta hur lång dusch vi vill, äta o dricka gott, dansa  o inte minst heja på Date. Tydligen e det ett band från Lidköping med åxå, så det blir spännande att se dom åxå.

Nu ska man bara se till att allt kommer med, ni vet det livsviktiga som plattång, spray, smink mm.



Dessutom  ska jag våga mig upp på bäcksvarta vinden nu o hämta väskan åxå...hm.. Eventuellt skrämmer jag spökena mer än dom mig, i mina säckiga mysisar  o stora munkis o knut på huvudet.
Så ska en fredag vara!

                                                 

                             
Pärlan

                        


                        Detta blir outfiten i möra. Mamma får blunda o inse att ja, modet e så nu. ;)

Kommentarer
Postat av: mamm

2009-10-31 @ 12:53:29
Postat av: mamma

ja blundar. ha det så kul. kram

2009-10-31 @ 12:54:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0