Munkedalsdag

Skulle åkt hemifrån halv tio i morse men John hade, enligt sig själv, ingen tid alls o passa. KARLAR! Shit vad jag blir stressad när det såsas runt o aldrig kommer iväg, kan nog aldrig vänja mig vid det. Det sitter liksom i ryggmärgen att ALLTID vara i tid. För vissa. För andra inte.

Dagen i Munkedal har vart jättemysig i vanlig ordning, jag har fixat Jan o Marie i håret, vi har ätit o fikat så magen står i sju hörn ännu o försökt tämja två barn däremellan. De lekte jättefint tillsammans o höll igång hela tiden så gissa om det var en som somnade innan 70-skyltarna på väg hem? Glömde tyvärr kameran, eller rättare sagt Lilly packade ur den igen,  så jag inväntar kort från Marie.. 

Håller alla tummar för Date i Dansbandskampen på lördag!! Framgång där vore de värda!

Ska in i duschen nu o sen försöka komma i säng i tid för en gångs skull, imorg väntar jobb igen..



Kolla vår nya lampa -jag älskar den!! Svårt o få bra bild men på ett ungeför iaf..




En bild säger mer än tusen ord!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0