Karlsborgsmark

Återigen på Karlsborgsmark o har spenderat dagen i Hjo  med mamma, Lilly  o mina syskon-sviiinkallt om ni frågar mig! Såklart åkte jag utan vantar. halsduk mm. BRIGHT??!!
Men jättefint väder som tur var, meningen var att Matilda skulle dit o fota men frosten hade nog tagit kål på de finaste. Men vi tog en fika medan Lilly sov, shoppade på Hem o Hobby o var inne i en sån där go affär med olika kaffe o te-sorter, choklad, marmelader mm. Jag höll på o bli tokig, ville ha allt! Men jag tyglade mig o det blev bara passionsfrukts-te o irish creme-kaffe som fick följa med hem. Testade nyss kaffet o det va supergott!!!

Pappa o John har jagat älg hela långa dagen o idag blev "skörden" en ko...tror jag. Lyssnar med ett halvt öra på allt snack om jaktradio, kläder, älgpass mm mm mm. Kan lova att det e det enda som existerar i de huvudena just i dessa tider. Jaja, låt dom hållas ;) Han har fått ett mission i veckan, att handla kläder till lillan, det behövs lite allt möjligt nu..faktiskt.

Meningen var att jag skulle gått med på Date i Skara igår men det blev för trassligt för alla när vi skulle till Karlsborg,  insåg jag till sist, så  jag sparar mig till Olins om några helger :)

Nu ska jag tränga mig n i soffan brevid de andra fem..

Finns det hjärterum..



Avslutar med två av mina favvobrudar :)


Kommentarer
Postat av: Dette

Fy faaan vilken miss det blev med Date och Skara då!! :S

2009-10-19 @ 08:16:21
URL: http://dette.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0