Hej igen...

Hej igen....

Har inte hunnit skriva på några dagar, fullt upp med jobb, katt o barn. Sånt e livet!
Vår kisse e iaf hemma hos oss igen men får smärtstillande,  medicin o specialkost...o gissa om han vart gosig sen han kom hem? YES! I Skara sa de att han höll på att gosa ihjäl dom.. haha! Lite komiskt eftersom han e rätt egen av sig i vanliga fall o bara gosar på sina egna villkor o e en bestämt pöjk :) Han har typ legat på mattan inne hos Lilly sen dess o lämnar den motvilligt först när hon trampar honom på svansen.. :)
 Såklart e han inte helt ok än men har iaf orkat hoppa upp på diskbänken o till sitt älskade köksbord igen, så vi håller alla tummar nu på att vår son ska bli frisk.

Igår var Anna o Mattias här, vi käkade thaimat o massa, massa snacks så jag va spyfärdig när jag la mig. Jättetrevligt va det iaf o ungarna sov i kapp på Lillys rum. Det e skoj att se hur lika de e till sättet Filip o Lilly, de har ju setts varje dag i ett år så vad annars kanske? Ett o annat avhandlades o jag o Anna garvade halvt ihjäl oss framåt natten :D





Tänkte byta om på Lilly o mig innan de kom men hon gillade mammas tröja mer o stenvägrade ta av sig den. UNGE!! Snacka om att det finns vilja i  denna lilla kropp.




Dammsugarmunstycke e skitskoj nu för tiden! Därmed kan det ta över en timme att dammsuga vår lilla lya..



Tjing so long!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Roligt att se er igen o att höra att kissen mår ganska bra!

2009-10-12 @ 21:04:11
Postat av: Anonym

Det var jag, Majsan, som skrev det förra inlägget. Kanske ni gissat eftersom jag kommenterade Kissen.

2009-10-13 @ 17:21:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0