Kisse o Kalmar

Sovit sådär i natt, tänkt på kissen som var alldeles utan oss i Skara o hoppades att allt var så okej det kunde. Visste att de skulle ringa under dagen men kunde inte hålla mig utan ringde själv -oväntat va?
Läget va stabilt o det rann på bra i katetern men hon trodde inte han kom hem idag.
Okej...en dags väntan till på vår goding då.. Det va bara att gilla läget.

Sen på min lunch ringer de upp igen o säger att han får åka hem idag. ÅÅÅH så glad jag blev! Men underbart e kort för när John e på väg dit ringer de upp igen o säger att de förväxlat honom med en annan katt o att de vill behålla honom en natt till för att se att han kissar utan katetern o så var han svullen.
Så ingen hemgång idag heller då..till sist.
Håller alla tummar jag har på att han får komma hem o bli ompysslad imorgon, få ligga på bordet, i sängen, tutta huuur mycket han vill!! ja som vanligt alltså.. ;)

Tack för era lyckönskningar både på telefon, sms o här!!




Avslutar lite roligare, med bilder från Kalmar..





Prinsessan



Kusin Julia o Lilly



Storkusinen Eddie o Lilly lekte för fullt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0