mycket nu

                     


Puh när det väl ordnats hotell o tåg upp till Strängnäs, då e platserna hem slut. STOR SUCK!! Så vi får vackert vänta till imorgon o se om vi ror detta i land eller inte. Jaja den som lever får se..

Ikväll var jag sen från jobbet (19) o har därefter var vi bjudna till Gertie som ofta o gärna e nanny åt Lilly o fikat o ätit tacos -mumma! Lilly hade redan vart där hela eftermiddagen o var nybadad o nyäten när vi kom, o gjorde ingen större affär av att vi kom innanför dörren ... Hon trivdes som fisken bland alla nya grejer o det sköna e att Gertie känner oss väl o vet hur vi vill ha det :)
 Tack snälla du för att du tar dig an vår goding så gärna!!

Såklart somnade lillfisen på två röda i bilen hem o rörde inte en fena på väg in från bilen mot sängen, inte ens när overallen togs av. Hon sover nu gott i sin säng o har var ten ängel på nätterna det sista, trots en enveten hosta. Det e väl det sista av förkylningen som ska ut..  Det tar på krafterna att hålla igång i 120 knyck dagarna igenom :)

Jag känner mig dock som nåt katten släpat in, seg, trött o har haft en rejäl "fuldag" idag. Usch fy blä!! Då suger det att stå i spotlights o försöka se bra ut.... Emelie hade läst nånstans att denna vecka, när man just ställt om klockan, va den segaste på hela året. Då får flest skäll av chefen, har mindre jobblust o e mer trötta än vanligt.
Kanske ligger nåt i det ?!

Annars väntar vi mest på att Johns syster ska få en bebis, idag var det sagt men än så länge har vi i inget hört. Ja jag tror vad jag tror om det där datumet man får. Gick själv över 16 dagar o var rätt knäckt det sista, skitjobbigt psykiskt o jag trodde den skulle förbli där inne men rätt vad det var så  kom hon.  Bara sådär ;) Några dagar innan sprang jag runt kvarteret fast besluten att NU SKULLE  DEN UUUUUT!!!! Tji fick jag, den kommer la när den e redo....


Nu ska jag in i duschen o sen mot sängen. Har just sett en snutt på Inlåst o lipat, precis som alltid. Pjo..


SOOOOOOVAAAAAA


                       

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0