nattgäst

Har haft en bra dag på jobbet med besök av chefen o på eftermiddagen kom alla hundra (kändes det som) kartonger med varor från Matrix. Satan vad jag packat varor idag hörreni! Till slut var jag helt yr i mössan av alla färgnummer: 10V, 505G, 6N mm, så jag gav upp min tanke på att  sortera dom o lägga fram de jag vet e mest använda o vilka vi redan hade.  Ja det gick väl bra den första tiden o jag grejade som tuuuusan, sen fick jag nog o la alla i en kartong så vi får gå o hämta efter hand. 
Typiskt carro -går ut hårt o dör på spurten!!  Hehe..

Så när jag kom hem var jag helt uuuutsvulten o tiggde om Johns köttfärssås o det fick jag. Så nu står magen i sju hörn igen o lika godissugen e jag för det :) Tror nog jag hade några Mentos i skåpet?

Det e fullt hus nu kan man säga: två vuxna, två katter o ett barn  o framför allt två kattlådor som e något skrymmande....på 62 kvadrat. Imorse när jag skulle försöka få mig ett ansikte, så var Lilly väldigt nyfiken på Chillis låda o va i den o grävde tre gånger. Jag tvättade händerna , hon grävde igen, jag tvättade... Till slut fick jag nog. Det slutade med att jag inte hann käka frulle, inte dricka kaffe o sprang till jobbet med knut på huvudet  medan en liten tjej stod o fönstret o knackade o vinkade glatt. Skratta du lilla skitunge!!!





                                 

                                

Vi har som sagt nattgäst. Chilli e världens sötaste Ragdollkisse o tillsammans med vår goding härjar de runt i 180 knyck ena stunden o e helt utslagna nästa. Så gosig e hon åxå! Får väl se om Josse får tillbaka sin kisse när de kommer hem... Hennes päls e helt overkligt len.
Lilly har fullt upp men dessa två kan jag tala om....det leks jagas o pussas. Men hon e faktiskt jättesnäll mot dom o vill mest klappa o pussa..


Nä nu blir det väl till att lipa en stund till Mamma till en mördare.. Stackars krakar!

Kommentarer
Postat av: mamma

stackars dig John, du ser ju precis slut ut. Men med en dotter, 2 katter och en virrpanna till sambo så förstår ja dig.

2009-11-17 @ 13:20:37
Postat av: Majsan

Kommer katterna verkligen överens? Vår katt skulle få spader om vi tog hit en till! Fina är dom iallafall!

2009-11-17 @ 16:23:45
Postat av: carro

ja de e kompisar nu. från början va det lite fräsande men.. tjejen e könsmogen nu märker vi o det lätet e sådär skoj....

2009-11-17 @ 20:09:03
URL: http://caroline79.blogg.se/
Postat av: josse

hon har vart konsmogen lange... haha.. sa de ljudet lar vi fa sta ut me.. saknar min lilla dunis..

2009-11-19 @ 17:13:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0