skiiiit -regn idag med

I morse när lillrumpan fått välling kom jag på att oj, det e  ett bra tag sen jag kollade om nån tand mot förmodan kommit upp. Åh jovisst, där e ett hörn uppe där i underkäken!!! Ingen aning om när detta hände, har liksom släppt det där med tänder o funderar inte så mycket på det....som många andra verkar göra. De kommer ju när de kommer, får man ju anta. O nu e de ju på g! Haha tänk så annorlunda hon kommer se ut i tänder...undrar om det bara smäller till nu eller om det går trögt nu när gommen lär va stenhård...
 Jaja äter bra gör hon så det går nog ingen nöd på henne.

Tidigt i morse åkte John till Karlsborg för jakt o jag har inet ens hört honom. Skumt, jag som e så lättväckt. Bra tassat! Visste e det skönt med en stund bara vi två men nu  har vi liksom inget att göra, stan e gjord, fikan med Anna likaså, promenad i regnet åxå -så vad gör vi nu tro? Shit jag e en rastlös själ alltså..! Kanske ska ta en buss dit?  Nja det verkar meckigt. Bilen e ju inte hemma  så man e ju lite fast här.. Kanske ska ber Gertie om ett besök??

Lilly e ju så rolig just nu. Efter att vi vart i Kalmar e alla småkillar Eddie o hon ropar dessutom det högt efter dom haha!! Han e poppis just nu o ett kort vi har ska det pekas på hela tiden: "Deddie, Deddie"!!



Kanske dax att få i sig middag??
  

                                       

                                        

                                       

                                       

Kommentarer
Postat av: mamma

Ja , nu har ja och pappa och John avnjutit en god " älgmiddag ". Du kunde gott följt med ju.

2009-11-14 @ 15:06:08
Postat av: Hannah

attans redan första tanden Milla har nr 5 på g...

2009-11-14 @ 16:19:09
Postat av: John

Ja ja, men går hon och pratar nåt då ;) och berättar för dig att maten du bjuder på faktiskt är lite varm :) he he??



Va gör ni där hemma? här jagas det för fullt!!!

Får lära upp Lilly så hon kan hänga med pappa till skogen :)

Puss å kram

2009-11-14 @ 19:09:26
Postat av: Hannah

John nu ska du inte vara sån!!!! :) Nu e ju min dotter 4 mån yngre än eran....



Skjutit ngt eller sitter du bara ute i skogen o fikar???

2009-11-14 @ 19:42:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0