dagmamma

Go kväll!

Åh va jag skyndar mig hem varje kväll efter jobbet, allt för att få träffa min snutta så mycket som möjligt. Hon e så underbar!! Drömde världens mardröm härom natten o efter det blev man ännu mer tacksam att man verkligen har henne!! Det otäcka var att jag drömde att jag ville vakna o ínse att det var en dröm. O sen gjorde jag det -vaknade i drömmen o jo visst,  det var så illa. E ni med??? GISSA hur underbart det var att vakna på riktigt o inse med en stor lättnadens suck att allt var lugnt o prinsessan låg o sov gott..  Genomblöt pustade jag ut!!
Måtte detta inte återkomma...

Idag har Lilly o John vart på Öppna Förskolan o sen i en lekpark så nu hoppas vi att de små benen har fått springa av sig lite :) Att det ryms så mycket energi i denna lilla kropp!!! Roligt o krävande...

Idag fick vi även ett samtal från kommunen o meddelande om vilken dagmamma vi fått. Har hört mig för o bland de barn hon har e föräldrarna supernöjda o har själva blivit rekommenderade henne, de e ute hela dagarna i ur o skur (YES!!), man får veta vad o hur de ätit, mycket rutiner o ordning o reda. Dessutom få barn -Lilly blir i så fall hennes fjärde. Det tycker vi e toppen!! Desto mer uppmärksamhet till Lilly o lugnare tillvaro...
Nu ska vi prata igenom det hela o jag ska ringa o be om att få träffa henne... Så om vi vill har Lilly en plats där i jan-feb nån gång, när John ska börja jobba igen.
Men det ska kännas 110% rätt...




                                   

                                       


                                   



Kommentarer
Postat av: Anonym

Lilla skruttungen, redan hos dagmamma. Men du var 9 månader när du började där. Inget roligt att lämna dig då.Mamma

2009-11-12 @ 21:14:41
Postat av: carro

ja fatta att hon blivit så stor lillan!! tror det kommer gå bra, hon e ju så social!

2009-11-12 @ 22:13:14
URL: http://caroline79.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0