aj aj aj

Igår var hela familjen o tog den omtalade sprutan mot svinet, kan inte påstå att det kändes  speciellt mycket just när man fick den men kände att min arm började ömma ta mig sjutton innan vi lämnade rummet. Lilly sa inte ett knyst utan undrade mest va fasen sköterskan höll i hennes ben för. Men som vanligt efter att hon fått spruta så fick hon ipren i förebyggande syfte o sov sen hela långa natten till 8 i morse. Gött!

Sen begav vi oss mot Trollhättan o kikade på ny bil. O ja vad säger man, jag e inne på en saab 9-3 (de kan nog behöva våra pengar nu!) medan John, sin vana trogen, ska kolla upp flera olika o läsa o få mer kött på benen. Så -tadaaaa -det blev såklart ingen bil. Men på en av de firmor vi besökte insåg jag att det finns en till möjlig kandidat för min del... Alltid nåt, så nån gång ska vi väl komma överens.
Det enda jag vet säkert e att när själva affären ska göras upp, med prutning o det, då e jag utanför
butiken. Där finns inga hämningar i min kära sambo, det e ett som e säkert. O jag skäms ögonen ur mig. :)
Blev dock en del annat shoppat, tex bokstäver att sätta på väggen i Lillys rum, två tröjor till henne, en tröja till mig mm. Och självklart en obligatorisk fika..

Tillbaka till sprutan så har jag sovit skitkasst i natt o ojjat mig så fort jag nuddat armen o drömt konstigt som tusan o tydligen e det vanligt efter den.. Va lite konstig i huvudet när jag vaknade i morse. Men jag tog armen o gick till jobbet o ja...det funkade väl. Ont gjorde det o gör än, dessutom e jag svullen men vad e detta mot vad man kunde fått istället?? Nu får vi iaf inte svinet!

Nu har vi käkat korvstroganoff o e proppmätta, så jag antar att det bara e godiset kvar som ska ner i magen denna dag ;)


                                 

                                  Duktig kicka som tog sprutan så fint!


Kommentarer
Postat av: Sandra

så söt hon är :) Vi har en saab och är jättenöjda med den! Kram

2009-11-27 @ 11:49:37
URL: http://aronssonsandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0