veligare än vanligt

Gårdagens kväll var vi på landet hos Jenny  o Linus o hade jättemysigt, o som vanligt hade hon gjort jättegott att äta. Hon kan den tjejen som sagt! Lilly var säkert skittrött men höll sig vaken tills vi åkte hemåt vid halv elva eller nåt, tror hon slockande innan vi lämnade deras gårdsväg.. Men hon var iaf inte grinig så hon fick va vaken..

Idag har jag börjat damma av, man ser ju allt så väl när solen skiner in....lite väl väl ;) Efter det ska jag tvätta hela vårt bohag, ja det känns iaf som ALLT e i tvätten så det ska bli skönt att iaf komma en bit neråt i korgen. Men tror även det får bli en sväng i solen idag när det e så fint väder, jag e annars bra på att komma ut när den gått ner o kylan återkommit o blir lika besviken varje gång.

Känner mig annars stressad som sjutton, sån jag blir när jag har massa ideér men det inte blir av. Ommålningen e sovrummet e iaf godkänd men kommer göras i maj-juni (!!!!!!!!!!!!!!!!) Fatta vilken väntan! Jag blir som en otålig unge -NU NU NU!!! Listerna hann jag inte med igår men några ramar e inköpta samt handdukar i turkost o grått till vårt nystädade badrum. DET känns iaf kul. Köksmöbler kollar jag snart ihjäl mig på o har blivit helt yr i mössan....

Den här?....



Eller den här.....



Två helt olika stilar o ändå e jag velig. Gillar rymd i rum o då känns det vita bäst medan det andra e mer rejält....o även rejält dyrare.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0