livet....

Tog för en gångs skull in nåt skoj från brevlådan igår -de 96 kort jag beställt på Lilly o de ser jättefina ut!!! Ska ta tag i att göra ordning i album nån dag åxå,,,

Idag har vi äntligen varit på Babysång igen. Så roligt! Idag var vi tom så många att vagnarna fick knös in.
´Sen har jag vart på stan o köpt mig ett par jeanstights, alla mina jeans e nämligen trasiga nånstans. Så jag BEHÖVDE dom. Lillygumman sov hela rundan som en stock, helt utpumpad i vanlig ordning.

Ska så smått börja packa för Lilly ska till mormor o morfar imorgon o även sova där medan hennes mamma o pappa e i Götet, närmare bestämt Hotell Gothia o äter skaldjursfrossa. Ser redan räkorna framför mig, det jag mindre ser fram emot e att skala dom...:D 
Jag o John utan barn....ska bli mysigt att va bara vi. Olika mysigt o komma hem o hämta henne säkert.


Där var tyvärr det roliga slut, för igår kördes min farfar till sjukshuset nästan helt okontaktbar. Har ju berättat om honom förut så jag drar inte det långa igen, men nu e slutet nära..................Tvärr. Det e så tragiskt. Har alltid bott på gatan brevid dom o cyklat dit jämt, ätit där efter skolan, tvingat med dom till stallet varje dag mm mm.
 Så det e tugnt.

Han får näringsdropp mm eftersom han varken äter eller dricker. Usch, min goa farfar!!!! Imorgon ska jag möta mamma i Skövde för att lämna lillan o kika på möbler, Kanske att man mot sin vilja skulle besöka honom då. E han ett uns vaken får han ju se Lilly o det har glatt honom SÅ. Var där senast för nån vecka sen o det känns urskönt, då har han sett både mig o lillan nyss iaf. O han höll henne till o med, vilket jag tog kort på.
Därmed är det med blandade känslor man åker bort som ni förstår... 
Det känns nyss som min mormor gick bort, det e ett år sen 26 april.... tiden går ändå.



Jaja, sånt e livet.

Ibland roligt -ibland otroligt tråkigt.


Avslutar lite  roligt ändå....
Imorse kröp lillan !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!....................6 månader o 18 dar gammal.
......
.......o fortsatte så på efter sången idag med.


Jo hon hade strumpor dit o hem.....men skulle käkas upp däremellan.




sömntutan

Kommentarer
Postat av: Nina

Men oj vad tidig hon är. Nu får kissen akta sig. Häftigt att hon kryper. Ludde han gör inte ansatts till att krypa. Tråkigt med din farfar.

Ha en skön helg med räkfrossa och allt.

Kram Nina

2009-03-20 @ 16:23:17
Postat av: hannah

tråkigt med din farfar... tänker på er kram

2009-03-20 @ 20:28:11
Postat av: zara

tänker på dig nu när din farfar är dålig. kram

2009-03-21 @ 08:48:27
URL: http://zara82.blogg.se/
Postat av: Dette

Inget skoj det där med farfarn... Men jag hoppas att ni får det tokskoj i Götet ändå!!!



Sedan måste jag juh tillägga att jag på nått skumt sätt tycker att Lilly e lite lik "Josse"... Vet inte riktigt vad det e, men ändå...

Krama

2009-03-21 @ 13:16:23
URL: http://dette.bloggspace.se
Postat av: Sandra

vilka fina bilder på Lilly :) kraaam

2009-03-22 @ 12:41:24
URL: http://aronssonsandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0