ordning o reda , sen till Kalmar!!!!!!!!!!!!

När vi hade barnvakt så var hon så underbart snäll o VEK ihop mina kläder som jag rivit ut på golvet i panik över att jag inget snyggt hade.. "Då kanske du kan få lite inspiration att städa i garderoben", lät det lite sarkastiskt efteråt :) Såklart gnuggade John händerna o hoppades att nu så!! Han  får mindre utbrott varje gång han ser min hög o dörren som inte går o stänga, det ser liksom inte ut som i hans där allt ligger i perfekta tårtbitar. Jag har länge försökt med att, han hatar när det e stökigt med kläder mm -då kan han städa det! Jag som ogillar damm (som det dagligen finns) får vackert dammsuga  o torka var o varannan dag.
 Men detta verkar inte ha gått hem direkt....varken den snälla vägen eller den onda ;)

Men tänkte göra en deal ikväll, att om han har Lilly hela tiden UTAN avbrott ( man blir alltid avbruten!) så ska jag ta tag i min knökfulla garderob!! DE´ DU JOHN!!! Så e det tjatet över o säkert kommer det kännas skönt för min del med. ALLT som jag inte använder ska bara väck o i Kalmar ska jag nog shoppa lite nytt :) E fruktansvärt trött på massor av det som ligger där, för att inet tala om det jag hade som gravid -det spyr jag på idag o lär aldrig använda igen!

Jag ska göra ett försök..


På fredag ska vi fara mot Kalmar för första gången sen jul -skääääms på oss.  Det ska bli mysigt att komma dit o träffa alla o slippa se dessa fyra väggar några dar.  Ska, om en stund gå iväg o fixa en liten överraskning till en av dom ;)

Packa e roligt, packa upp mindre kul.. :)




Faster Frida (får ej bort de röda ögonen)



Eddie, Meja , Frida o Lilly.... Kussarna ses igen!!




Fota ungar e INTE lätt!!!

Kommentarer
Postat av: Faster Frida

Men fyyy vilken hemsk bild!! Ta bort, jag ser ju ut som den elaka fastern från helv*tet... Var det den du tyckte att jag skulle ha som profil eller? ;-) Fick inte fram den nämligen... Ses snart!! YIPPEY!!!!

2009-03-11 @ 21:48:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0