NYTTIG!!!!!!!!!!!!!!

Jag kan va välidig onyttig på dagarna. Igår va ingen sån dag. Alls.

Började med att städa hyllan i badrummet, skurade av parfymer, dammade hyllan o -inte minst -sorterade ringar, armband, hårband mm mm mm mm. SHIT va grejer jag har! Det tog ett antal timmar men vad fint det blev...o vad grejer jag hittade som jag inte ens visste jag hade :) Rullade åxå ihop handdukar i olika färger o la på den hylla. Vårigt!
Åh va nöjd jag blev !!!!!!!!!!!!! John va nog mest chockad o tyckte att det gick att andas nu när man kollade på hyllan ;)
Han får ju sin lilla panik av oordning den karln...

För några dagar sen, ni vet när jag fick all inspriation till omfixning, skruvade jag åxå ner en tavellist o igår --äntligen -blev den målad. Iaf på ena sidan, ska fortsätta när jag hinner. Nöjd o säkert leende gick jag sen in o skulle få bort några färgprickar på mig själv o rengöra penseln. Tog som jag brukar diskmedel o vatten. Great Carro! Den va liksom inte vattenlöslig utan all färg spred sig istället över hela mina händer och,  enligt John -ÖVERALLT. Vi testade nog varenda flaska innan jag blev totalt desperat o tog avfettning till bilden Finally gick det att få väck.
Såg efter all kaos att jag även fått på skorna... Hmm....förvånad någon? Undrar hur jag ser ut nästa gång eller om jag e portad i garaget då med tanke på att jag fick ett antal påpekanden om att en ursäkt INTE skulle räcka om det kom ens en prick på hojen :)
 hehehehe sånt händer bara mej känns det som.

Idag står min ena byrålåda på tur för rensning, men det blir efter vårt besök på BVC. Lilly ska på 6 mån- kontroll idag o bli läkarundersökt. Ska bli spännande med tanke på att det e mitt i henns sovtid. Han/Hon kan få roligt...










Fixade även lite i fönstren efter Ikeaturen o nya lampor.


Kommentarer
Postat av: josse

åh va söt hon e lillan. har massa kläder till henne här som hon får i helgen. e de lör-sön hon kommer?

2009-03-18 @ 23:05:06
Postat av: Carro

ja lör till sön kommer hon till er :)josse har du handlat -igen?!

2009-03-18 @ 23:39:17
URL: http://caroline79.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0