på schemat

Idag går jag på schema.............

* PACKA!!! Åker till Kalmar direkt efter jobbet imorgon o det e en del som ska med.

* Handla. Bara det måste grejas inför när man ska iväg med lillfisen mellan mat o bajs :)

* Ringa 3 o kolla om de har nåt erbjudande för mig. Tappade nämligen min mob i backen, för jag vet inte vilken gång o ordningen igår. SUCK!! Så nu försvinner ljudet bara efter en liten stunds samtal. -grr! Så beroende man e av denna  lilla sak..




Igår kväll var jag iväg o köpte en sadel till mina kusiner som ska bli fodervärdar till en häst snart. Så nu hänger en sadel i vårt kök -hur UNDERBART som helst! Den kan få hänga där. Jag rös när jag tog den o gick, kändes som gamla tider. Tyvärr e det 4 år sen den användes så hur jag än nosar så känner jag ingen hästlukt. Tyvärr. 
Men bara att se den e mysigt :D

När jag kom hem var hon nybadad o krullig i håret, så jag snusade lite på henne o bestämde mig sen att  lägga henne vid 21.30, vilket e tidigt för hennes del. Nattdjur e hon, precis som sin far o tycker att 23 e mer lagom o inte ett dugg tidigare. Det tycker inte hennes mamma. Så jag LYCKADES igår o ändå sov hon till 8, myste o pussades  med pappa innan han gick till jobbet o somnade sen om till halv tio igen. Goa,  härliga unge!!!!

Idag e det nohg detta schemat som gäller, tror inte det blir tid över till annat så dax att dra igång .

Kaffekoppen i högsta hugg!!







Kommentarer
Postat av: Faster

Gullefia, vad jag längtar efter henne!!! Ses snart!!! :-) Kraam

2009-03-12 @ 11:17:27
Postat av: tilda

jag saknar lilly, imorgon tar jag bussen efter skolan till lidköping.

2009-03-12 @ 17:51:53
URL: http://ttildus.blogg.se/
Postat av: tilda

bussen till lidköping går 12.20.

2009-03-13 @ 05:45:08
URL: http://ttildus.blogg.se/
Postat av: fafa Kenny

VÄLKOMNA TILL OSS I KALMAR. Kör försiktigt. Det blir kuul! Fafa

2009-03-13 @ 09:05:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0