Götet

Här kommer några bilder från vår Göteborgsvistelse..... Dealen var den att den som fick bo högst upp fick ha förfesten. Lotten föll på Jenny o Linus på 13e våning.
O jag som tyckte guuuuud så högt om vår 12 e !! What a wiev!!!! 


Utan ungar o bar a slappa o slöa -UUUUNDERBAAAART!!!!!!

God mat, trevligt sällskap...

       

The view..






Vet inet när ett sånt här kort togs på mig senst...på sängen!







Vilken LYX att få fixa till sig ensam, i lugn o ro.



Fredrik,  Marie o jag..


Berättade för Jenny att jag hittat ett gammalt kort på oss innan Olstorp o att vi såg så unga o oförstörda ut. Inte blev man gladare av att jämföra med detta... haha!





Vilken fest -text-tv haha!!!



Jag fixade Jennys  hår o smink, skoj!!!!



En lite skamsen Fredrik frågade servitrisen vad det va för byggnad vi spanade ut över.. Scandinavium -Frölundas färger ser du la??? fick han till svar o skämdes en aning. Han håller ju på dom till o med.





hahah jag ser nu att jag har TRE tallrikar :)



Min goding o jag



Passade på att shoppa i Götet o då e en fika så obligatorisk så ni anar inte, annars får John sjunk i andra affären. Då e han INTE rolig att tass med. Lilly fick ett par röda Polarn o Pyret -brallor o en prickig tröja från Kapp-Ahl med texten "Rock Star" -MMMMMMMYYYYCKET poppis av vissa.



Kunde tyvärr inte med att ta med en bild av min (mina) tallrikar utan valde Linus som hade lite struktur o inte fullständigt kaos ..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0