Lilly ett halvår -tiden går

Det här e ingen vanlig dag för det e LILLYS HALVÅRSDAG  - hurra hurra hurra!!!!!!!!!!!!!!!!!

Tänk att det e ett halvår sen redan som jag klämde ut henne, om man ska tala klarspråk. Hur fort går tiden egentligen? Ibland lite för fort tycker jag... Från att ha vart en liten pyttetjej som låg snällt o fint i en babysitter så far hon nu runt i sin gåstol, lika snäll förstås men en aaaning större vill jag påstå!

Har fått flera mail, helt otroligt, om vart jag  köpt haklappen på gårdagens bilder..Skoj att ni gillar den -I do the same! Hon fick den av Dette o Erika så jag får helt enkelt be Dette om du läser här att meddela varifrån den kommer. Den e onekligen uppskattad av fler än oss  !! :D



Bada e livet!!





GRATTIS på din halvårsdag min lilla fis!!

Kommentarer
Postat av: Jossan

Grattis till lilla söta Lilly !



Nova blev 2 år och 9 månader den 27:e februari :-) !

2009-03-02 @ 10:58:08
URL: http://mammajosefina.blogg.se/
Postat av: carro

jossan, har glömt ditt lösen mm till din blogg...

2009-03-02 @ 11:09:52
Postat av: hannah

grattis Lilly! kram Milla m familj

2009-03-02 @ 12:10:09
Postat av: mormor

Grattis lilla snutt ungen. Kram mormor

2009-03-02 @ 16:53:10
Postat av: Majsan

Frida! Kolla hur intresserat hon läser i pekbibeln! Kanske blir nåt religiöst av henne!

2009-03-02 @ 17:22:02
Postat av: Dette

Ja du... Vi köpte den på en affär som hette "Guldängeln" som låg på Marieberg förrut, men som har slagit igen nu... Så jag vet inte riktigt vart man kan hitta sådana nu för tiden! Kul att den e uppskattad ändå! :) Attans vad tiden går!!! Lilly har juh blivit stora tjejen juh! Kram

2009-03-03 @ 08:49:07
URL: http://dette.bloggspace.se
Postat av: Faster Frida

Ja du Majsan, det verkar som att vi har fått en prälle i släkten... ;-)

2009-03-03 @ 10:18:47
Postat av: Jossan

Mailar lösen o det till din mail nu !



Kom på att Lilly då föddes på min ena storebrors 40 årsdag Ler !

2009-03-03 @ 11:22:12
URL: http://mammajosefina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0