soffa??

Igår kväll bokades biljetter till Gotland v 30, då ska hela tjocka släkten dit o mysa, sola o ha det gött!!! Tanken var att alla barn, ungar, kids på Johns sida skulle vara där samtidigt o det ser ut att gå i lås med ett litet höjt finger för vår del med tanke på Johns jobb.
 Håller iaf en tumme på grillnning, visbyshopping o SOL i stora lass. Sommar!

Tyvärr strejkade min kamera nu på morgonen men jag håller en tumme på att det blir bättre efter laddning -please! Den får bara inte paja nu. En rolig grej nu e dock att mamma ringde o berättade att en på hennes jobb har en soffa att sälja. Mamma har själv köpt en av henne o till suuuperpris o ursnygg. John har sen dess bara kunnat tänka på att hon ska sälja en  till :)
Så det e med spännning vi väntar på priset o i så fall ska vi kika på den inom kort. Hade egentligen tänkt oss en divansoffa men denna verkar så snygg så då kan ju köpa en divan till den om vi ser att vi vill ha det när den e  på plats i så fall... Åh äntligen känns det som att man kan få fason på sitt hem (trots hyersvärds-idioten)... ja vi ska inte ropa hej än men...  jag VILL så gärna .

Nu ska jag fortsätta kolla på Malou -ett par som förlorat ett barn. Hemskt.....o även intressant.


Kommentarer
Postat av: mamma

hoppas på mer uppgifter i morgon angående soffan

2009-03-31 @ 22:16:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0