ryktet går

Haha snacka om att saker sprids fort i småhålor...  Ska jobba på salongen på fredag o de öppnade upp mitt schema i måndags eftermiddag -GISSA  om det e fullt!!
Tydligen flera som "hört rykten" om att jag jobbar o undrar när jag börjar för fullt. Hallå, Lilly e 6 mån o de flesta e hemma minst ett år -jag ska tydligen vara undantaget.
 -hahahaha!! RYKTEN! Om mig.

Ska även tas som en komplimang -I know!

Jätteskoj såklart att man e uppskattad men Åsa lär va nerringd med folk som tycker att "det går fort, hon kan säkert klämma in mig".. Man upphör aldrig att förvånas över hur vissa människor tror att det bara e dom som säger så o att man absoluuuut gör det :D Åsa ringde mig nu o hörde om jag kunde "klämma " två klipp o sling på  långt hår på 2 h o 15 min ..Hon insåg såklart att inte ens blixten fixar det men ville ändå höra.

Serviceminded hävdar vissa, näääääee tycker andra...Smaken e som baken.

Tyckte det va lite skoj bara...


Kommentarer
Postat av: fafa Kenny

Öppna eget!! Kunderna skriker ju efter dig!// Sväfa

2009-03-12 @ 21:37:41
Postat av: fafa Kenny

Ta med dig kunderna och öppna eget! Lycka till! Kenny

2009-03-12 @ 21:39:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0