vår prinsessa av september


Mormor upp i dan!







Vår prinsessa e världens underbaraste. Lovar.


Baka baka liten kaka... gjorde vi idag o Lillys mor verkade vara den enda på hela plejset som aldrig gjort den.  Den verkar undgått mig hela livet, på gott o ont.
Nä tacka vet jag krokodillåten :) DEN kan jag.


Dagens Öppna Förskola e avklarad o dagens sång på hjärnan e "Lille Pelle pingvin står o fryyyyser..." 
Hippt!

På det stället har de, tycker Lilly, världens roligaste o framförallt GODASTE kuddarna. De går att vila mot, spy på o sen bita i -perfekt. Som tur e så e de av skinn o bara att torka av. Kan undra vilken unge i ordningen Lilly e som tuggar på den :)
Nästa unge får iaf en bit av en sur spya -inte dumt.



Orkade inte åka till Skövde idag, dels pga snöstormen o den decimeter snö som redan ligger o dels för att jag ingen energi har... Alls.  Vart tog den fina våren vägen?? Frös så jag höll på att bli förbannad när vi gick ut idag o tänker stanna inne resten av dagen! Har dessutom förlagt ytterligare ett par vantar så händerna e stelfrusna. Allt e i sin ordning -Carro e alltd för dåligt klädd.
JAG VET.
Eftersom Skövderesan uteblev så blev heller inget fårskinn köpt, utan jag får ta tag i det veckan som kommer. Nästa helg kommer nämligen Lillys farmor o farfar hit på besök o då vore det en fördel att ha det :)

Nä nu ska jag göra kasslegratäng.
 

Tjing



Kommentarer
Postat av: tilda

söt hon är lilla lillsan,. Nu ska jag börja uppdatera min blogg oftare så nu får du kika in lite mer tycker jag.

2009-03-27 @ 20:30:26
URL: http://ttildus.blogg.se/
Postat av: Anonym

menar du att hon är lik mig på det kortet. Det tycker inte jag.kram

2009-03-27 @ 22:24:23
Postat av: Anonym

2009-03-28 @ 17:15:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0