lägesrapport

Kom på att jag inte bloggat idag än, jag som brukar göra det till morgonkaffet varje dag. Beror nog på att lillsnoffsan inte behagat somna förrrän nån timme sen. Märkligt, hon håller sig med nöd o näppe vaken en dryg timme på morgonen annars.. Jaja nu sover hon iaf. o jag håller som vanligt på o tvättar, började med soffklädseln idag för att va säker på att få det gjort. Jag har det som mål varje gång men det slutar alltid med att jag antingen glömmer bort det eller att klockan e 12 på natten o jag inte orkar mera. Men nu har rediga jag även tagit Tabortspray -min nya favvo som jag hade i skåpet utan att veta om det. Håller en tumme på att Lillys majskrokar inte gjort avtryck för evigt.

Om nån timme ska jag o Anna ut o traska med de små liven, eller ja de slipper ju gå - det e vi som får motionera. Hon blev inspirerad av Lillys nya Villervalla-kit o ville ha ett till Fille med, så det blir bort till den affären med en kaffe på tillbakavägen, I guess. Jag ska tydligen va smakråd.

Igår kväll var vi hos Johan o Anna-Karin, spelade Bingolotto o slängde i oss några kilo godis o god fläskfile´o potatisgratäng som Johan gjort. A-K är, precis som jag frisör o Johan e ju Johns chef så vi har lite o prata om mellan det att ungarna ska ha uppmärksamhet. De har två äldre barn (Jacob o Vilda) som gillar att leka med Lilly o Lilly ääälskar att busa o dra e deras hår! Det såg  som vanligt ut som vi skulle flytta in när vi kom med gåstol (då har hon lite o göra), mat, vagn, filtar mm mm...haha!!!
En lugn o mysig kväll.


Nähä, här sitter jag i mysbrallor som vanligt när det brinner lite i knutarna....





Vår goa, underbara Budda i krypartagen....


Kommentarer
Postat av: majsan

Hon ser för go ut när hon tränar, lilla Lilly! Hoppas vi får se henne 26/4!

Kramar!

2009-03-30 @ 18:59:51
Postat av: Carro

Ja hon övar o övar :) Jajemensan vi ses i Vallda 26 april !! Va roligt att träffa alla.

2009-03-30 @ 21:30:39
URL: http://caroline79.blogg.se/
Postat av: Carro

Ja hon övar o övar :) Jajemensan vi ses i Vallda 26 april !! Va roligt att träffa alla.

2009-03-30 @ 21:30:44
URL: http://caroline79.blogg.se/
Postat av: Fafa

Vilken spänstig tjej. Det blir roooligt att träffas i helgen. Såg i tidningen att det är 13000 tranor vid Hornborgarsjön. Hoppas att de inte sticker fredag middag, utan att vi får hälsa på dem. Kram Fafa.

2009-03-31 @ 08:03:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0