fått o köpa

Ska visa er vad min snälla mamma, o alltså Lillys mormor köpt till henne... Eller, vi fick body, byxor o strumpor från början men dessa var små, så jag gick in o kollade o då var det jätterea. Ekonomisk (????) som jag e (tillåt mig småle) så handlade jag då av det istället o hittade flera fina grejer istället.

Inte illa--



Småfolk Tröja med fåglar, rosa
Småfolk Heldräkt med elefanter, ceriserosa

Hjorth Bandana Scarf, benvit/ceriseröd    IdaT Halkstrumpa, lilac
Tröja. bodysuit, scarf/bandana o strumpor fick vi för samma summa.
Allt från www.funkybaby.se  som har massa fint.

Nu kängtar jag till detta kommer för lillstintan börjar växa ur det hon nu har...




Väd händer idag?

John åkte till Örebro för pistolskytte-tävling halv sex i morse, usch för att gå upp då när man missat en timme under natten!!! Jag hörde honom inte ens. Hoppas han träffar ändå :)
Lilly har vaknat tidigare nu en vecka eller så, så nu har jag kommit på att det e för att det e  så ljust i rummet. Så uppfinningsrika jag hängde upp en filt i fösntret o vips så sov hon 21-09 -DET NI!!!!! Eller ja, till 10 blev det ju idag då..

Tror vi ska gå o kolla på Villervallas underbart fina grejer idag, alltså en shopppingdag.

Lilly har vid 7 mån ålder (ja på tis tror jag) svart bälte i shopping....



Skön söndag...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0