bilder

                                       

                                         Nyklippt Lilly.

                                        

                                         En trött tjej myser med Peter.

                                      

                                       Min pappa spelar gitarr..

                                      
                                    
                                      ...och jag bas.
                                      
                                      
 
                                      I LOVE TO GUNGA!!


Bilder från min mobil, därav kvalite´n.. Men ändå..

Idag har denna lilla tjej stått själv flera sekunder o jag blev jätteglad. När jag berättade det för hennes far var kommentaren: Det har hon gjort förut.
Eh, jaha?????? Hehehe. By the way liksom...?

Det e STORT ju!!

Nu väntar bingen!!

 Imorg kör vi John till  Trollhättan o invaderar Överby en stund.

Två flugor i en smäll.

Idag har jag bett min goa vän Zara www.zara82.blogg.se  göra ett Lillyhänge till mig ..ett jag kan ha om halsen varje dag. Om hon hann/orkade med sin stora mage o krämpor som det innebär att vänta twins.. Det gjorde hon. Skoj!!
Spännnde -hon fick fria händer! Jag litar blint...!!

Natti!!

Kommentarer
Postat av: zara

Jag ska göra mitt bästa :)

Tänkte mig ett litet diskret till dig.. Inget Plutt i gull om jag känner dig rätt :)

Inväntar berlocker, återkommer då :)

Kram ps. Vad söt hon är. Hon är så lik Josse & Matilda. Ds

2009-06-05 @ 12:37:55
URL: http://zara82.blogg.se/
Postat av: Carro

ja inget gulligull...helt rätt. det blir säkert jättebra! ja mig e den hon e minst lik...men e rätt säker på att jag födde henne :)

2009-06-05 @ 19:00:12
URL: http://caroline79.blogg.se/
Postat av: jessica Wikström

bra att hon gillar peter, dom flesta av hans syskonbarn har vart rädda för han haha inklusive mina..men har gått över men den minsta som är 3 är rädd för marita ist..skriker & gömmer sig så fort han ser henne

2009-06-27 @ 20:16:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0