shoppat

                                          
                                           Foto: Angelica Wikström (taget idag)


Besökte Överby efter att ha lämpat av John vid bussen, självklart för sent. Som tur e kan jag typen o bestämde en halvtimme senare med Peter o Marita för fika. Man vänjer sig vid att tidsopitimisten aldrig e i tid.... men det tar emot för mig som snarare e en kvart tidig..jämt.

Shoppade byxor, top o strumpor på Polarn o Pyret till lillan o tre linne till mig på Cubus,, så nu slipper jag skämmas i mina urtvättade plagg som jag hade som gravid o när hon var bebbe. Så nerspydd som jag var, det fattar man knappt idag -tur att man glömmer!
Nu e Carro nykittad o så åxå min dotter. Ops, vad konstigt det lät,,men jag har verkligen EN DOTTER. Tro mig, det fattar jag inte än idag. Både jag o John säger det flera gånger i veckan.."Det ligger nån i sängen där inne...e det
vår dotter"??? Va? Va? Va?

 Men trots att hon knappast liknar mig e jag ganska säker på att jag klämde ut en soffgrupp (jo så kändes det) 2 sept 2008.

Världens finaste!

I natt sover vi själva, utan John som gör sitt första gig på över ett år. Han har inte hållt i ett par trummpinnar sen dess....undrar hur det går? Bra såklart...
Vi får väl höra efter imorgon.. :D

Go natt!!


Kommentarer
Postat av: Majsan

Det är så härligt att se er! Har haft middag m 8 damer här o fått tillfälle att skryta om släkten, känns bara bra!

Kramar fr Majsan.

2009-06-06 @ 00:36:52
Postat av: Carro

Hej Majsan! skoj att se dej här. Ja skryt på du bara, nästa gång ni ses e det säkert en tjej som knallar runt för fullt -det e inet långt borta nu. skoj och JOBB. Kram från oss

2009-06-06 @ 09:04:08
URL: http://caroline79.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0