sådär ja..

Sådär ja, då var man långhårig igen, skoj! Längesen nu o det känns skoj att fö efterrändra sig lite fast man går hemma o knappt gör iordning sig. Jo det gör jag väl men inte som när man jobbade om ni fattar... Kan bara inte bestämma mig hur långt det ska vara, så jag går här o speglar mig o har beslutsångest.. :) Har gjort det själv o e faktiskt skitnöjd efter att ha stått med armarna uppåt med mjölksyra till slut. Vad gör man inte?!
Dagens i- landsproblem!!

Har inget mer bokat än service på bilen idag, så vi får väl se vad det blir av dagen... You never know!
Igår låg vi vid Skogshyddan hela eftermiddagen med Anna o Filip. En plats med lekpark, strand med både sand o gräs, kiosk, minigolf mm, mm. Helmysigt ställe!!
Funderar på att ta en tur dit även imorg när Lillys kusin Julia o mamma Maria kommer på besök. Jag gissar ju på att vi kommer vara ute mestadels o att vädret e ungefär så underbart som det vart nu.



Nähä nu måste jag komm i ordning medan huliganen sover!!!!!!!!!!!!!



Filips fötter e goda..
Lilly i sin nya bodysuit från Småfolk, ett av de få plagg hennes moster eller mormor inte köpt, utan hennes mamma! ;)
Älskar den stilen, o jag VET att 70-talet ringer o vill ha tillbaka sina kläder, John...but I love it!


Vem har sagt att man ska ha skor på sig????

Kommentarer
Postat av: mamma

Du får post i morgon.det är från oss.glömde skriva avs.kram mamma

2009-07-01 @ 18:55:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0