Karlsborg is the shit!

Ang. kommentarerna till förra inlägget...

Ja visst e hon lik sin pappa, det kan ingen tveka på :) Hur jag än tittar så ser jag inget av mig, däremot av mina systrar o mamma.. skumt men sant! Men min tid kan komma ;)
 Det e rätt svårt att själv se likheter, tycker iaf jag.

Stolta? SJÄLVKLART! Det e ju alla päron o man tycker ju att sin lilla prinsessa e fiiinast av ALLA. Som såklart alla även tycker om sina små. Men John på påpekar med jämna mellanrum att Lilly e liite mer speciell än alla andra hahahahaha!! Någon e  lite harig o lite "dalltig" och det et inte jag, det kan jag säga :)

Har vart i Karlsborg idag igen o njutit, jag ville bara inte åka därifrån idag!! USCH. Älskar den hålan på sommaren o idag kan man väl säga att det var det, eller? Sol, broöppning varje hel o halv timme som man annars SVÄR över, folk på stranden o i trädgårdarna...ja jag kan rabbla en lång lista.

Lilly har premiärdoppat sig i poolen mormor köpt o ja, den fick hon plats i om man så säger ;) Hon älskar att bada!! Några kallsupar gjorde inget, hon plaskade glatt på vid mormors fötter.
Härligt, den bästa tid är nu!


Nu ska jag för en gångs skull komma i säng i tid...så...

Tjingeling!!




Bara tvungen o visa er hur det såg ut sist vi sov där...
Där Lilly e , där e Rasmus!!!


Kommentarer
Postat av: Stina

Angående likheterna.. de kanske e som ja å mina päron.. Va som en kopia av farsan fram tills högstadiet typ.. sen blev ja mer å mer lik morsan :P Hehe...

2009-06-29 @ 11:52:30
URL: http://ztiiina.blogg.se/
Postat av: angelica

Gosigt de ser ut=)

2009-06-29 @ 20:47:40
URL: http://thisisgelii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0