e det slut nu tro?

ÅH härligt väder o en go dag på stranden ....trodde jag. Skulle lägga lillan när farmor ringde o berättade att vår goa farfar e dålig. Jo jag vet att jag skrev det i mars åxå, men efter sju sorger o åtta bedrövelser e han nu på hem i Karlsborg, fint läge precis utmed vattenet..men om det vet han inget.
E det slut nu tro?
Usch, fy, fan , jävlar, helvete vad jag hatar detta!!!!!!
O stackars farmor sen då, de har alltid vart så kära, gått armkrok, pussats god morgon o godkväll, bara pratat väl om varann o vart gifta i oändlighet. I mars höll jag tummen allt jag orkade för att han inte skulle somna in på deras bröllopsdag, det hade vart om möjligt ännu värre..   Kan nog inte ens förstå hur hon känner nu.
Nu e jag "rädd" att det ska bli på min 30 årsdag... När det än blir blir det för jävligt. That´s it.

Finns det nåt värre än när nära o kära mår dåligt?
Tror inte det.

Lilly, runtspringandes o tjoande o med fan i blicken, e lyckligt ovetande. Hade velat vara i hennes kläder nu.


Nähä, dax att kontakta Karlsborg o höra om det e läge att åka hem...

Kommentarer
Postat av: tilda

våran älskade lilla goa farfar :( <3

2009-07-02 @ 15:56:48
URL: http://ttille.blogg.se/
Postat av: zara

tänker på er..

2009-07-02 @ 22:14:03
URL: http://zara82.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0