What a night

...ja som rybriken lyder. Lilly har inte sovit en hel timme på hela natten, bara vritt o vänt sig o gnytt. Så ja, jag e trött/bakfull/död  idag. Vet egentligen inte varför men hon e, som de flesta andra i vår närhet snorig idag o fick desutom mycket mindre mat än vanligt innan hon somnade eftersom hon somnade väldigt mycket tidigare än vanligt.. kanske båda faktorerna gjorde sitt, jag vet bara att jag till slut  blev förbannad o bara "varför" ?????!!!! Orken tröt helt enkelt o John skulle upp o jobba, så jag fick så jag teg.
Håller alla tummar jag har på att denna natt ger mera sömn till en som blir som lejonet på savannen utan sömn.

Som tur va hade vi nåt mysigt framför oss, nämligen en träff med Anna o Annelie  på stan. Tur det så man fick en uppåtkick! Jag e inte van att inte få sova alls o den här natten sov jag nog minst under hela mitt liv tror jag, i mitt vuxna liv ia



Har shoppat på Tradera till lillan. Sprillans nya jeans till en tredjedel av priset (Nova Star).
Så fin hon ska bli i sin nya mössa o dessa byxor! Fyndade även en P.O.P-body, vit o röd-randig för skit i o ingenting.




Ikväll ska vi se Idrottsgalan o säkerligen gråta en skvätt i vanlig ordning.

Kommentarer
Postat av: Anonym

det kommer säkert flera" utan sömn nätter" så ta det lugnt du. Er groda har ju sovit så redigt.kram

2009-01-19 @ 20:11:43
Postat av: John

GRATTIS Carro min älskling till VINSTEN på tradera

(oss andra emellan, Carro tror att man VINNER på tradera. Som när man tar en lott :) )

2009-01-20 @ 12:53:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0